دانلود کتاب جزوه و اخبار دانشگاه
دانلود کتاب جزوه و اخبار دانشگاه
موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز

نتایج دوازدهمین نسخه رتبه بندی دانشگاه‌های جهان بر اساس وب سنجی در ژانویه ۲۰۱۱ اعلام شد که در این رتبه بندی که وسیعترین رتبه بندی در جهان است عملکرد ۱۲ هزار وب سایت دانشگاهی در سراسر جهان مورد بررسی و دسته بندی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در رتبه بندی سال ۲۰۱۱ تغییراتی از جمله رتبه بندی‌های محلی و منطقه‌ای بیشتر و ارزیابی دوباره شاخصهای رتبه بندی برای نمایش بیشتر تاثیر آکادمیک حضور اینترنتی دانشگاه‌ها صورت گرفته است. در این دوره از رتبه بندی تمرکز تنها بر روی ابعاد تحقیقاتی دانشگاه‌ها نبوده و دیگر فعالیتهای آکادمیک از جمله آموزش، میزان مشارکت انجمنها، میزان انتقال تکنولوژیکی و دانش را نیز تحت پوشش خود قرار داده است.

ادامه مطلب همراه با جدول را حتما دنبال کنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط زینب

دكترميرزاخاني

دکتر مریم میرزاخانی، استادیار جوان دانشگاه «پرینستون»، به عنوان یکی از ۱۰ مغز برتر آمریکای شمالی معرفی شد و به او لقب سد شکن دادند.

مریم میرزاخانی در سال های ۷۳ و ۷۴ ( سال سوم و چهارم دبیرستان) از مدرسه‌ی فرزانگان تهران موفق به کسب مدال طلای المپیاد ریاضی کشوری شد و بعد از آن در سال ۱۹۹۴ در المپیاد جهانی ریاضی هنگ کنگ با ۴۱ امتیاز از ۴۲ امتیاز مدال طلای جهانی گرفت . سال بعد یعنی ۱۹۹۵ در المپیاد جهانی ریاضی کانادا با ۴۲ امتیاز از ۴۲، رتبه ی ۱ طلای جهانی را به دست آورد. مریم در دانشگاه شریف در رشته‌ی ریاضی ادامه تحصیل داد.

توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب دنبال کنید ...

ـــ برگرفته از شوش نیوز ـــ



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

 

در بخش کنکور ونمونه سئوالات امروز برای شما عزیزان

نمونه سئوالات امتحان نهایی حسابان در سال ۸۹ را آماده کرده ایم.

نمونه سئوالات در سه نوبت خرداد - شهریور - دی به صورت pdf می باشد.

 

برای دانلود ادامه مطلب را دنبال کنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط زینب

به نظر می‌رسد فارغ‌التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی این رشته، آمادگی و پختگی بیشتری برای حضور در بازار کار دارند.

فرصت‌های شغلی یک حسابدار بسیار گسترده است و از پایین‌ترین سطح تا بالاترین سطح را در بر می‌گیرد. با وجود این که در دانشگاههای مختلف کشور اعم از دولتی ، غیرانتفاعی و آزاد، دانشجویان بسیاری در رشته حسابداری تحصیل می‌کنند، اما تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار این رشته از سایر رشته‌ها کمتر است. چون از یک موسسه کوچک گرفته تا بزرگترین کارخانه‌های کشور حداقل برای تهیه اظهارنامه مالیاتی به حسابدار نیازمند هستند.

همچنین دانش حسابداری در بخش مالیات کاربرد وسیعی دارد. چون محاسبه سود به یاری حسابداری امکان‌پذیر است و تعیین مقدار سود نیز مبنای محاسبه مالیات شرکتها اعم از دولتی و خصوصی می‌باشد.

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب ...

ـــ برگرفته از وزارت کار و امور اجتماعی ـــ



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

وضعیت اشتغال و بیکاری مترجمان
امروزه یكی از مشكلاتی كه فراروی جوامع بشری قرار دارد و مسئولان كشورهای مختلف را به چالش كشیده است، معضل بیكاری می‌باشد. همواره ایجاد و گسترش فرصت های شغلی برای دولت ها كار طاقت‌فرسایی بوده كه این قبیل مشكلات برای كشورهای در حال توسعه و بخصوص آنهایی كه جمعیت جوانی دارند بیشتر مشهود است. كشور ما نیز نه تنها از هجوم امواج اقتصادی و فرهنگی حاصل از معضل بیكاری مستثنی نیست، بلكه به دلیل تركیب جوان جمعیت، در معرض شدیدترین آسیب ها قرار دارد.
یكی از اولویت های برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشور، ایجاد اشتغال برای قشر جوان و نیروهای مولد جامعه به طور عام و نیروهای تحصیل كرده و بیكار به طور خاص بود. موضوعی كه یكی از دغدغه های اصلی مسئولین و اهم برنامه های وزارت خانه هایی همچون كار و امور اجتماعی، صنایع و تعاون می باشد.
توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب دنبال کنید ...

ـــ برگرفته ار وزارت کار و امور اجتماعی ـــ



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 6 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط زهرا.ط

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد فیزیک 89 

درس

ضریب

نمونه 1

نمونه 2

نمونه 3

نمونه 4

نمونه 5

زبان

2

41.11

65.56

47.78

23.33

26.67

فیریک پایه

3

63.33

68.33

50.00

58.33

48.33

فیزیک جدید

1

60.00

80.00

80.00

20.00

33.33

مکانیک کوانتوم

2

38.39

16.67

11.11

11.11

50.00

الکترومغناطیس

2

66.67

25.00

41.67

30.56

13.89

مکانیک تحلیلی

2

52.78

5.56

25.00

27.78

19.44

ترمودیتامیک

1

44.44

11.11

0

22.22

-5.55

ریاضی فیزیک

2

16.67

25.00

2.78

22.22

16.67

متوسط درصدها

48.38

38.11

32.45

29.81

28.41

معدل

14.86

18.98

13

15.27

14.38

معدل موثر

15.61

19.47

13.46

15.65

14.74

تراز

7207

6389

5128

5039

4785

رتبه

5

11

39

45

65




ارسال توسط زهرا.ط

 

آیا می دانید ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های مختلف تحصیلی بسیار محدود است بنابراین اگر شما بتوانید حتی دو تست بیشتر از دیگران بزنید،شما قبول خواهید بود؟!

آیا می دانیدبااستفاده ازروشهای ارائه شده دراین بسته آموزشی شماحداقل یگ گام جلوترازدیگران حرکت می کنید؟!

آیا می دانید با استفاده از شیوه مهندسی معکوس و منطق فازی می توانید حتی با کمترین معلومات گزینه صحیح را تشخیص دهید؟!

آیا می دانید که سوالات کنکور چگونه طرح می شوند و طراحان از چه قوانینی باید به اجبار پیروی کنند؟!

پیشنهاد میکنم ادامه مطلب را حتما دنبال کنید ...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 6 فروردين 1390برچسب:روش های موفقیت در کنکور,روشهای تست زنی,
ارسال توسط زهرا.ط

       http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/10-20/Understanding-Digital-Cameras.jpg

این کتاب آموزشی به آشنایی کامل با دوربین های دیجیتال می پردازد.

به شما یاد خواهید داد که چطور بهترین عکس را از اوقات خوش زندگیتان بگیرید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

 

نام کتاب: چگونه می توانید آنچه را که ندارید بدست آورید
نویسنده: جان گری
مترجم: مرتضی مدنی نژاد
تعداد صفحات: 90
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:کتاب پیش رو نوشته یکی از برترین دکتران روانشناس بنام جان گری می باشد. در این کتاب شما به شما راه حل هایی پیشنهاد می شود تا بتوانید آنچه را که دوست دارید بدست آورید و ضمن اینکه آنچه را که دارید حفظ کنید. این کتاب راهنمایی عملی برای موفقیت های فردی در طول زندگی می باشد و نوشته های آن از منابع معتبر جهان سرچشمه می گیرد.
برای دانلود کتاب "چگونه می توانید آنچه را که ندارید بدست آورید" از فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط زهرا.ط

 

نام : راهنمای دریافت مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا
نویسنده: ام.اس فیلیپس
مترجم: حسین غریبی
تعداد صفحات: 206
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اینبار با کتابی جامع و کامل در زمینه تحصیلات در خدمتتان هستیم. با خواندن این کتاب با تمامی موارد مورد نیاز برای دریافت مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا آشنا خواهید شد. در این کتاب 206 صفحه ای از ماهیت تحصیلی تکمیلی تا برنامه دکترای آمریکایی توضیح داده شده و کتابی کامل و راهنمایی پرکاربرد برای کسانی است که قصد دریافت مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد را دارند.
برای دانلود "راهنمای دریافت مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا"
 از سایت فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط
دروس اصلی:

زبان خارجی (1) 2 واحد

تحقیق در دستور زبان فارسی 2 واحد

رساله پایان‌نامه تحصیلی 4 واحد

دروس تخصصی:

نظم فارسی(1) شاهنامه 2 واحد

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط زینب

موزیک بدون کلام

آهنگ بی کلام و فوق العاده ی johan barry به نام will you still love me tomorrow



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

1- تشریح گرایش :

دوره كارشناسی ارشد مدیریت سیستم و بهره‌وری به منظور آشنایی با علوم و فنون اداره صنایع با تأكید بر كاربرد روشهای كمی و نظام‌گرا در اداره امور صنعتی تدوین گشته است. از آنجا كه روشهای مورد استفاده در این دوره در آموزش تجزیه و تحلیل مسائل مهندسی نیز كاربردیست، دانش‌آموختگان دوره‌های كارشناسی فنی و مهندسی به ‌دلیل آگاهی داشتن از دانش مهندسی برای فراگیری دروس دوره مزبور نیز آمادگی كافی را خواهند داشت تا با دانش مكفی بتوانند در مشاغل مدیریتی مشغول بكار شوند. مدیریت سیستم و بهره‌وری در حسن اداره و موفقیت صنایع و توسعه صنعتی كشور نقش كلیدی دارد. تلفیق احسن عوامل انسانی و فیزیكی در جهت تحقق هدفهای تعیین شده و كسب بیشترین نتیجه، در چهارچوب فعالیتهای مدیریت است. اهمیت این نقش سبب گشته است كه دانش و فنون مدیریت سیستم و بهره‌وری توسعه فراوانی یابد. با پیچیده شدن و گسترش سازمانهای صنعتی و پیشرفت علوم و فنون مدیریت، سیستم و بهره‌وری، مدیران صنایع باید علاوه بر اطلاعات مهندسی از دانش مدیریت نیز برخوردار باشند. دانش آموختگان دوره كارشناسی ارشد مدیریت سیستم و بهره‌وری، می‌توانند در زمینه‌های زیر فعالیت نمایند:

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

معرفی رشته شیمی و گرایش ها و...

دوره كارشناسی ارشد مهندسی شیمی همچون پل رابطی است كه دوره كارشناسی و دكترای این رشته به هم متصل می‌كند. در این دوره دانشجویان با گذراندن سطوح پیشرفته دروس دوره كارشناسی، از طرفی با جزئیات مباحث علمی دوره كارشناسی همچون مكانیك سیالات، ترمودینامیك، انتقال حرارت و ... آشنا گردیده و از طرف دیگر به صورت مقدماتی با كلیات مباحث دوره دكتری آشنا می‌شوند.


دوره كارشناسی ارشد مهندسی شیمی عموماً شامل 33 واحد درسی در چهار نیم‌سال تحصیلی است كه از این تعداد 6 یا 8 واحد آن به پروژه كارشناسی ارشد تعلق می‌گیرد (بسته به نظری یا عملی بودن پروژه). این دوره گرایش‌های متنوعی را شامل می‌شود كه هر گرایش دروس تخصصی مربوط به خود را دارد. به طور متوسط 15 واحد از دروس كارشناسی ارشد به دروس تخصصی اختصاص دارد و سایر واحدها مربوط به دروسی است كه بین تعدادی از گرایش‌ها مشترك می‌باشد. در ادامه به طور مختصر با تعدای از گرایش‌های دوره كارشناسی ارشد مهندسی شیمی كه برگرفته از برنامه آموزشی دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد، آشنا می‌شویم

 حتما ادامه مطلب رو بخونید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

در معرفی رشته های دانشگاهی.خصوصا در مقطع کارشناسی ارشد امروز معرفی رشته مهندسی فناوری اطلاعات را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم.

رشته مهندسی فناوری اطلاعات یكی از جدیدترین رشته های دانشگاهی در ایران است. این رشته در سال 81 مورد پذیرش وزارت علوم قرار گرفت و تا به حال در سال های تحصیلی 81-82 و 82-83 این رشته ارائه شده است.

كارشناسی ارشد این رشته نیز از همان سال شروع به پذیرش دانشجو كرده است. در ادامه با توجه به آغاز ثبت نام آزمون كارشناسی ارشد به معرفی دروس این رشته می پردازیم و ضرایب و گرایش های كارشناسی ارشد این رشته را بررسی می كنیم

كارشناسی:

دروس این مقطع بسیار شبیه به دروس رشته كامپیوتر است و تقریبا دروس اصلی آن با دروس گرایش نرم افزار مهندسی كامپیوتر یكسان است ولی دروس تخصصی و اختیاری آن تقریبا به طور كامل با آن متفاوت است. مجموع واحد هایی كه دانشجو برای اخذ مدرك لیسانس باید بگذراند 149 واحد است.

مطالب بیشتر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 37018
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

javahermarket