سرفصل های کنکور کارشناسی ارشد عمران
دانلود کتاب جزوه و اخبار دانشگاه
موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز
  • زبان تخصصی
  • ریاضیات
  • مقاومت مصالح
  • تحلیل سازه ها
  • مکانیک خاک
  • مکانیک سیالات
  • مکانیک خاک :
    • طبیعت خاکها و کانی های رسی
    • حدود اتربرگ و دانه بندی
    • طبقه بندی خاکها
    • روابط وزنی حجمی
    • تراکم در خاک
    • تنش در خاک
    • آب در خاک ( یک بعدی و چند بعدی )
    • تحکیم
    • مقاومت برشی
    • پایداری شیروانی
    • رانش در خاک

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:کنکور,سرفصل های کنکور کارشناسی ارشد عمران ,
ارسال توسط احسان رحمانی

مالی: چهارچوب نظری-ترازنامه-سود وزیان و سود وزیان جامع

صنعتی: مفاهیم نظری -برخورد با سربار کارخانه-تسهیم هزینه های دوایر خدماتی

حسابرسی:فصول 1 و2 نشریهء 87 سازمان حسابرسی

مالی: صورت گردش وجوه نقد-وجوه نقد و مطالبات

صنعتی: هزینه یابی سفارشات -هزینه یابی مرحله ای

حسابرسی: فصول 3 و4و5 نشریهء 87 سازمان حسابرسی

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:کنکور,سرفصل های مهم تخصصی ازمون ارشد حسابدری,
ارسال توسط احسان رحمانی

1. كدام حقوقدان بین‌المللی در تعریف حقوق بین‌الملل خصوصی، معتقد است كه «حقوق بین‌الملل خصوصی شعبه‌ای است از حقوق موضوعه كه روابط افراد را در زندگی خصوصی به موجب پدیده‌ی مرز تنظیم می‌نماید؟
الف: نی‌بوایه ب: پیرمایر ج: بارتن د: منچینی
2. ... عبارتست از «یك عادت متداول بین مردم، كه در نتیجه‌ی استمرار الزامی شده است».
الف: رویه‌ی قضایی ب: دكترین ج: عرف د: قانون
3. براساس ماده‌ی 9 قانون مدنی، مقررات عهودی كه برطبق قانون اساسی بین دولت ایران و سایر دول منعقد شده باشد» چه وضعیتی دارد؟

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

برای دیدن ادامه سئوالات ادامه مطلب را دنبال کنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

دكتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مورد ارایه تخلف یا تقلب در آزمون كارشناسی ارشد، بیان كرد: گزارشهایی مبنی بر تخلف و تقلب‌ عنوان شده است، اما باید این گزارشات صورت جلسه و رسیدگی شود.

وی با بیان اینكه ظرفیت آزمون كارشناسی ارشد هنوز مشخص و نهایی نیست، افزود: سال گذشته تعداد پذیرش دانشجویان كارشناسی ارشد به اضافه استعداد درخشان 55 هزار نفر بوده است كه با توجه به سیاست وزارت علوم در افزایش پذیرش داوطلبان دوره كارشناسی ارشد، امسال نیز نسبت به سال گذشته این روند افزایشی ادامه دارد.

معاون سازمان سنجش با اشاره به افزایش 20 درصدی ظرفیت در سال گذشته، اظهاركرد: پیش‌بینی می‌شود كه امسال بالغ بر 65 هزار نفر در مقطع كارشناسی ارشد پذیرش شوند.

براساس این گزارش، آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور 951 هزار و 813 داوطلب در سراسر كشور برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون در اواخر اردیبهشت ماه اعلام و انتخاب رشته مجازین در آزمون اوایل خرداد ماه آغاز می‌شود و نتایج نهایی نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

منبع : ایسنا




تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:اخبار,اخبار دانشگاه,,
ارسال توسط احسان رحمانی

دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد از میان فارغ التحصیلان نخبه تعدادی را از طریق امریه سربازی پس از طی دوره آموزشی در آزمایشگاهها،کارگاهها و سایت های کامپیوتری جذب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه تخصیص سهمیه امریه نوبت اول سال 90 در نظر دارد به منظور رفع نیازهای تخصصی خود در آزمایشگاهها، کارگاهها و سایت های کامپیوتری، 16 نفر از فارغ التحصیلان نخبه را پس از طی دوره های آموزشی در 2 اردیبهشت ماه، 2 تیرماه و 2 شهریورماه 90 جذب کند.

دانشگاه شریف در معاونت دانشجویی و فرهنگی 1 نفر، دانشکده مهندسی شیمی و نفت 1 نفر، دانشکده مهندسی عمران 1 نفر، دانشکده مدیریت و اقتصاد 1 نفر، دانشکده مهندسی کامپیوتر 1 نفر، دانشکده مهندسی علم مواد 1 نفر، دانشکده مهندسی برق 1 نفر، دانشکده مهندسی مکانیک 1 نفر، دانشکده شیمی 1 نفر، دانشکده فیزیک 1 نفر، دانشکده مهندسی صنایع 1 نفر، دانشکده مهندسی هوا فضا 1 نفر، ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر 2 نفر، پردیس بین المللی دانشگاه (جزیره کیش) 1 نفر و مدیریت ساختمان و تاسیسات 1 نفر را برای جذب به عنوان امریه در نظر دارد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به واحدهای مذکور نسبت به تکمیل فرم درخواست استفاده از سهمیه اقدام کنند.

گزینش افراد برمبنای وضعیت تحصیلی و تأهل داوطلبان صورت خواهد گرفت و متقاضیان می بایست دارای برگ اعزام (بدون غیبت) بوده و آمادگی اعزام در تاریخهای فوق را دارا باشند.




ارسال توسط احسان رحمانی

به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا - منطقه قم، «محمد نصیری» امروز یكشنبه در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب افزود: دانشگاه ادیان و مذاهب از میان طلاب واجد شرایط برای شركت در آزمون كارشناسی ارشد سال تحصیلی 91-90 از تاریخ پنجم لغایت20 اسفند ماه سال ‌جاری ثبت‌نام می‌كند.

مسئول تحصیلات تكمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: این پذیرش در 10 رشته ادیان ابراهیمی، ادیان غیرابراهیمی، دین شناسی، فلسفه هنر، شیعه شناسی، مطالعات تاریخ تشیع، فرق تشیع، مذاهب كلامی، مذاهب فقهی و تصوف و عرفان اسلامی صورت می‌گیرد.

نصیری تصریح كرد: آزمون كارشناسی ارشد سال تحصیلی 91-90 كه ویژه طلاب حوزه‌های علمیه است، پنجشنبه مصادف با 22 اردیبهشت‌ ماه سال 1390 برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه ادیان ومذاهب تأكید كرد: علاقه‌مندان می‌توانند از پنجم تا بیستم اسفندماه 89، برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی دانشگاه ادیان و مذاهب به‌ عنوان تنها محل ثبت‌نام این آزمون به نشانی www.urd.ac.ir مراجعه كنند.

وی افزود: كارت شركت در آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب براساس برنامه‌ریزی انجام شده، 20 و21 اردیبهشت‌ماه 90 توزیع خواهد شد.

نصیری در ادامه به شرایط ثبت‌نام داوطلبان اشاره كرد و گفت: اتمام سطح دو حوزه علمیه، شرط ضروری شركت در این آزمون برای طلاب است و داوطلبان تا پیش از مهر ماه سال 90 نباید منعی در صدور مدرك سطح دو خود داشته باشند.

وی ادامه داد: آن دسته از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی كه دارای مدرك كارشناسی معتبر بوده و مایل به شركت در این آزمون هستند در صورتی كه در حال حاضر طلبه باشند و لمعتین را تمام كرده‌اند، می‌توانند در این آزمون شركت كنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب یادآور شد: طلاب خارجی كه بنابر ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعی در پذیرش آنان نباشد می‌توانند در این آزمون شركت كنند.

نصیری با بیان اینكه این آزمون در دو مرحله كتبی و مصاحبه برگزار می‌شود، اظهاركرد: پس از اعلام نتایج آزمون كتبی در مرداد ماه سال 90، معادل سه برابر ظرفیت پذیرش این دانشگاه، از قبول شدگان برای انجام مصاحبه دعوت به‌عمل می‌آید و پذیرفته شدگان در هر دو مرحله آزمون و مصاحبه، از اول مهرماه سال آینده در این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

منبع : ایسنا




ارسال توسط احسان رحمانی

دكتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینكه محاسبه و تعیین هزینه ثبت‌نام برای آزمون‌ها توسط مراجع قانونی مورد تصویب قرار می‌گیرد، اظهاركرد: با توجه به اینكه در سال جاری هزینه ثبت‌نام برای آزمون كارشناسی ارشد سال 1390 مبلغ 13هزار و 800 تومان برای یك رشته امتحانی و 17هزار و100 تومان برای دو رشته امتحانی تعیین و پس از اتمام مراحل ثبت‌نام به سازمان سنجش ابلاغ شده است، مابه التفاوت این هزینه از داوطلبان دریافت می‌شود.

وی افزود: داوطلبان در زمان ثبت‌نام مبلغ 10 هزار و 500 تومان پرداخت كرده‌اند، بنابراین باید ما به التفاوت هزینه 3 هزار و 300 تومان را برای یك رشته امتحانی و 6 هزار و 600 تومان برای دو رشته امتحانی، به حساب 748 خزانه نزد بانك ملی ایران پرداخت كنند.

خدایی با تاكید بر اینكه داوطلبانی كه تا كنون نسبت به پرداخت اقدام نكرده‌اند باید ما به التفاوت را تا پایان اسفند ماه پرداخت و به سازمان سنجش به همراه شماره پرونده ارسال كنند، خاطرنشان كرد: این دسته از داوطلبان باید فیش مربوطه را به نشانی تهران صندوق پستی 4378-15875 واحد ثبت‌نام آزمون تحصیلات تكمیلی سازمان سنجش آموزش كشور با درج شماره پرونده و نام و نام خانوادگی خود ارسال كنند.

معاون سازمان سنجش در خاتمه، گفت: سایر افرادی كه قبلا از روش‌های دیگر معرفی شده در اطلاعیه مربوطه نسبت به خرید اقدام كرده‌اند یا مایل هستند از این روش‌ها اقدام كنند، باید اطلاعات دریافت شده از طریق روش‌های اشاره شده را به همراه شماره پرونده و نام و نام خانوادگی حداكثر تا پایان اسفند ماه به صندوق پستی فوق ارسال كنند.

منبع : ایسنا




ارسال توسط احسان رحمانی

دکتر حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص برگزاری آزمون مجازی توسط برخی از دانشگاه‌ها پس از برگزاری کنکور ارشد90 اظهار کرد: اگر دانشگاهی قبل از آزمون ارشد ثبت نام را انجام داده است، اشکالی ندارد که آزمون برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع دانشگاه‌هایی که درخواست کننده برگزاری آزمون اختصاصی مجازی زیر نظر سازمان سنجش بودند تنها تا قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد می‌توانستند آزمون برگزار کنند.




ارسال توسط احسان رحمانی

 

دكتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون فلوشیپ در 29 اردیبهشت ماه، گفت: آزمون دكترای تخصصی داروسازی 19 خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری آزمون كارشناسی ارشد علوم پزشكی در دوم تیر ماه سال90 خبر داد و افزود: آزمون بهداشتكاران دهان و دندان هشتم تیر ماه، آزمون ارتقای دستیار تخصصی پزشكی و آزمون گواهینامه تخصصی پزشكی و آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشكی خارج از كشور 6 مرداد ماه برگزار می‌شود.

سراجی با اشاره به برگزاری آزمون پیش كارورزی و علوم پایه پزشكی، دندانپزشكی و داروسازی در 17 شهریور ماه، گفت: آزمون كتبی دانشنامه فوق تخصصی بالینی پزشكی و آزمون كتبی دانشنامه تخصصی بالینی پزشكی 24 شهریور ماه برگزار می‌شود.

رییس مركز سنجش آموزش پزشكی با بیان اینكه آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشكی خارج از كشور دو بار در سال برگزار می‌شود، اظهاركرد: آزمون دوم جایابی دانش آموختگان دندانپزشكی نیز10 آذر ماه برگزار می‌شود.

سراجی با اشاره به تغییر برگزاری آزمون دستیاری تخصصی از اسفند ماه به فروردین 91، گفت: آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشكی 31 فروردین 91 برگزار می‌شود.

منبع : ایسنا




ارسال توسط احسان رحمانی

 

آیا تا به حال با کسی برخورد داشته اید که احساس می کند همه چیز را می داند و هرچیزی که می گوید درست است؟ مطمئنم که یکجا در زندگیمان همه ما با چنین کسی برخورد کرده ایم

سوال این است که وقتی با چنین شخصی مواجه شدید چه می کنید؟ در اکثر موارد، احتمالاً سعی می کنید که از آنها اجتناب کنید و تا حد ممکن از او دور شوید. اما کارهای مختلفی برای فهماندن نظرتان به این افراد می توانید انجام دهید، البته بدون اینکه با او وارد یک رقابت دردسرساز شوید

 

برای توضیحات بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

 کتابی که آماده شده کتابی حجیم و جامع می باشد و از ابتدا تا انتهای شبکه های کامپیوتری را از همه لحاظ مورد بررسی و تعریف قرار می دهد. این کتاب بعنوان منبع درسی در دانشگاه پیام نور اعلام شده و در تهیه این کتاب سعی بر آن شده است تا همه مباحثی که برای تدریس درس شبکه های کامپیوتری لازم به تدریس است، مطرح گردند. این کتاب شامل قسمت معادل کلمات انگلیسی تخصصی در زمینه شبکه است که باعث شده هیچگونه کم و کاستی و کمبودی نداشته باشد.ضمن اینکه طبق نظر فراوان کارشناسان مدیریت و تولید مواد و تجهیزات آموزشی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

عنوان کتاب: دانلود کتاب نسخه الکترونیکی شبکه های کامپیوتری به زبان فارسی

نویسنده: داود کریم زادگان مقدم

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 310

حجم فایل: 2.2 مگابایت

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما می توانید برای دانلود ادامه مطلب را دنبال کنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                                

تجارت الکترونیکی را میتوان انجام هرگونه امور تجاری بصورت انلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش بینی میشود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله ای گفته میشود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی میشود. تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه های فعالیت تجاری مانند صورت برداری از کالاها، خدمات پس از فروش و ... را نیز شامل میشود.

عنوان کتاب: کتاب تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها به زبان فارسی

نویسنده: نوید زراعتی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 119

حجم فایل: 1.2 مگابایت

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما می توانید برای دانلود ادامه مطلب را دنبال کنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

در این کتاب بسیار مفید به بیش از 170 سوال تخصصی مرتبط با سخت افزار پاسخ داده شده است.

دانلود این کتاب را به علاقمندان علم سخت افزار توصیه میکنیم.

عنوان کتاب: کتاب پاسخ به 177 سوال تخصصی سخت افزاری به زبان فارسی

نویسنده: شرکت آواژنگ

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 46

حجم فایل: 200 کیلوبایت

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما عزیزان می توانید از ادامه مطلب یرای دانلود استفاده نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                              

به طور حتم همه ما با نرم افزار ماشین حساب ویندوز آشنا هستیم و از آن استفاده کرده ایم. بخشی از ویندوز که همواره همراه با ویندوز ارائه شده و کمتر دچار تغییرات شده است. اما این ماشین حساب با امکانات مناسبی که برای کارهای روزمره در اختیار ما قرار می دهد ، در نهایت برای انجام محاسبات پیچیده مناسب نخواهد بود. اگر به قصد انجام را دارید که به انجام رساندن آنها با استفاده از ماشین حساب ویندوز امکان پذیر نیست. این نرم افزار یک ماشین حساب پیشرفته و قابل برنامه ریزی است که امکان انجام محاسباتی چون توابع جبری، مثلثاتی، هیپربولیک، تاریخ، آماری و مالی را داراست و در واقع یک دستیار هوشمند است.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                               

نام کتاب: همه چيز درمورد Bluetooth
نويسنده: سهراب نيازي
تعداد صفحات: 63
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسي

توضيحات:
بلوتوث که اکثر ما با اين تکنولوژي انتقال اطلاعات آشنا هستيم يک سيستم بي سيم است که بيشتر در تلفن هاي همراه و دستگاه هاي قابل حمل مورد استفاده قرار ميگيرد. بلوتوث در لغت به معناي دندان آبي است و ... براي کسب اطلاعات بيشتر درمورد بلوتوث کتاب همه چيز درمورد بلوتوث را دريافت و مطالعه نماييد.
**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

براي دانلود کتاب "همه چيز درمورد بلوتوث" ادامه مطلب مراجعه نماييد...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                                     

در ادامه معرفی نرم افزارهای تخصصی ، نرم افزاری مناسب برای رشته مدیریت صنایع را برای شما آماده کرده ایم.Lingo نام نرم افزاری برای تحلیل آماری عملیات و پروژه های مختلف است. این نرم افزار که در رشته مهندسی صنایع کاربرد وسیعی دارد ، محیطی مناسب را فراهم آورده است تا در آن به حل مدل های پیشرفته ، مدیریت داده ها و دیگر امور بپردازید. ازجمله امکانات مهم این نرم افزار می توان به امکان برقراری ارتباط با نرم افزار اکسل ، Help کامل برای یادگیری نحوه کارکرد نرم افزار و امکان بیان ساده مدل ریاضی اشاره کرد.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                   

ریاضیات از جمله علومی است که علاقه مندان خاص به خود را دارد. اهمیت ریاضی را می توان از لزوم تدریس آن در تمام مقاطع تحصیلی درک نمود چراکه دانش آموزان و دانشجویان در هر رشته و مقطعی نیازمند آشنایی با علوم ریاضی هستند. Mosek Optimization Tools نام نرم افزاری که امروز آماده کرده ایم و برای حل معادلات و مسائل ریاضی طراحی شده است. این نرم افزار امکانات بسیار کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا مسائل ریاضی خود را بنویسید و آنها را حل کنید. می توانید در انجام این کار از نرم افزار نیز کمک بگیرید. در انجام معادلات ریاضی و حجم و نوع آنها محدودیتی وجود ندارد و می توانید از علائم مختلف ریاضی استفاده نمایید. براحتی می توانید پیچیده ترین مسائل ریاضی را با استفاده از این نرم افزار حل کنید و به جواب برسید.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                

این بار نیز برای دانشجویان کامپیوتر و IT و دوستداران این دو رشته یک فیلم آموزشی آماده کرده ایم.
فیلم آموزشی Professor Messer Free CompTIA A+ Training Course نام دارد.
آیا شما قصد گرفتن گواهینامه CompTIA A+ را دارید؟آیا شما نیاز به آموزش های با کیفیت دارید و مجبور به پرداخت پول های بسیار هستید؟ دوره های آموزشی Professo Messer  در مورد Camp TIA A + با یک هدف اولیه ایجاد شد و آن هدف تهیه فیلم های آموزشی با کیفیت مطلوب علمی برای کسانی دوستداران IT و کسانی که قصد گرفتن گواهینامه در این زمینه را دارند، تهیه شده است. 95 ویدئو با کیفت FLV و MPEG-4 در این فیلم آموزشی قرار دارد.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

برای توضیحات بیشتر ادامه مطلب را دنبال نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                                     

نام کتاب: همه چيز درباره لينوکس اوبونتو
نويسنده: مهندس اميد ميسمي
تعداد صفحات: 40
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسي

توضيحات:
اينبار با کتابي بي نظير در زمينه آموزش لينوکس در خدمتتان هستيم. در اين کتاب شما بطور کامل با يکي از توزيعات لينوکس به نام اوبونتو که بسيار کاربر پسند است و مخصوص کساني است که ميخواهند لينوکس را ياد بگيرند بطور کامل آشنا ميشويد. در اين کتاب از نصب اوبونتو تا تنظيمات پيشرفته آن را ياد خواهيد گرفت.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

برای توضیحات بیشتر ادامه مطلب را دنبال نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                                    

نام کتاب: انفجار رياضيات
نويسنده: انجمن رياضي فرانسه
مترجم: انجمن رياضي ايران
تعداد صفحات: 185
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسي

توضيحات:
‌ کتاب "‌انفجار رياضيات" ترجمه‌ فارسى‌ ‌از کتابى‌ ‌است‌ که‌ ‌انجمن‌‌ها‌ى‌ رياضى‌ کشور فر‌انسه‌ منتشر کرده‌‌اند. انتشار ‌اوليه‌ ‌اين‌ کتاب‌ بصورت‌ ‌الکترونيک‌ در ‌اختيار ‌همه‌ دوستد‌ار‌ان‌ رياضى‌ قر‌ار مى‌گيرد.

کتاب انفجارات رياضي شامل مقالات مختلف است و ميخواهند به وضوح نشان دهند و ثابت کند که حضور رياضيات در همه عرصه ها در دنياى امروز رو به افزايش است، و در عين حال نبايد فراموش کرد که رياضيات به عنوان نظامى که سرچشمه دقت و شادمانى است از ملاحظات فلسفى و از آثار و بدايع هنرى نيز الهام ميگيرد.
**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

برای توضیحات بیشتر ادامه مطلب را دنبال نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                                 

 این فیلم آموزشی یکی از کاملترین فیلمهای آموزشی است که در اینترنت منتشر شده است. شما می توانید این فیلم آموزشی را رایگان دانلود کنید.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

عنوان فیلم آموزشی: فیلم آموزش کامل برنامه نویسی ++c به زبان فارسی

زبان فیلم آموزشی: فارسی

حجم فایل: 570 مگابایت

برای دانلود ادامه مطلب را دنبال کنید... 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                                 

مدیریت امروز نیازمند ابزارهای دقیق برای دستیابی به اهداف پروژه ها می باشد. کنترل پروژه یکی از مهم ترین ابزار های مدیریت به شمار می رود. با توجه به پیچیدگی مباحث مدیریت کنترل پروژه ، طراحی و برنامه ریزی پروژه ها به روش قدیمی و بدون استفاده از سیستم های مکانیزه مخصوصا در پروژه های بزرگ بسیار دشوار و مستلزم صرفه هزینه و وقت زیاد می باشد. امروزه برای سهولت برنامه ریزی کنترل پروژه ، نرم افزار های گوناگونی توسط شرکت های بزرگ نرم افزاری عرضه شده است. در این راستا شرکت مایکروسافت اقدام به عرضه نرم افزار کنترل پروژه تحت سیستم عامل ویندوز نموده و این نرم افزار در سالین متمادی به صورت یک نرم افزار جامع و کار بردی در آمده است. 

نرم افزار کنترل پروژه مایکروسافت یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای کنترل پروژه در جهان است. سهولت استفاده ، محیط کار مورد پسند کاربران ، سازگاری با برنامه های MS Office و صد ها ویژگی دیگر باعث شده تا این نرم افزار در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار شود. شرکت مایکروسافت در سال 2000 میلادی اقدام به عرضه نسخه 2000 این نرم افزار نمود. این نرم افزار که یکی از اعضای خوانواده MS Office 2000 میباشد ، از امکانات جدیدی نسبت به پیشین برخوردار است.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما میتوانید از ادامه مطلب برای دانلود استفاده نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

اگر سارقان شما را وادار کردند که از کارت عابر بانکتان پول بگیریید شما می توانید پسورد کارتتان را به صورت معکوس ( یعنی از آخر به اول ) وارد کنید.

مثلا اگر کلمه عبور شما بصورت ۱۲۳۴ می باشد شما عدد ۴۳۲۱ را وارد کنید.

با این کار عابر بانک به شما پول می دهد ولی در عین حال دستگاه به صورت خودکار پلیس را در جریان سرقت قرار می دهد.این قابلیتی است که تمام دستگاههای خودپرداز دارند ولی اکثر مردم از آن بی خبرند!

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**




ارسال توسط زهرا.ط

                                                    

RSS چیست ؟

(خبر در نوک انگشتان شما)

RSS به قولی سرنام REALLY SIMPLE SYNDICATION و به قول کمی حرفه‌ای‌ترها سرنام RDF SITE SUMMARY است. ولی RSS سرنام هر چه باشد، پدیده‌ای است که امکان جمع‌آوری اطلاعات و اخبار را از سایت‌های مختلف فراهم می‌کند بدون این که مجبور باشید از این سایت به آن سایت سر بزنید. ویژگی RSS هم مثل بقیه تکنولوژی‌های خوب، در سادگی آن است :یک فرمت سریع و استاندارد، شبیه همان بولتن‌های خبری است منتها به شکل الکترونیک. امروزه اکثر سایت‌های وب مهم به این بولتن‌ها مجهز هستند، از وبلاگ‌های شخصی گرفته تا سایت‌های خبرگزاری‌های بزرگ دنیا.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 اسفند 1389برچسب:دانستنی ها,RSS چیست؟,
ارسال توسط زهرا.ط

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و الانهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

سال ۸۹ با تمام شادی ها وتلخی وشیرینی هایش گذشت.

در آستانه نوروز این وبلاگ وظیفه خود میداند سال نو را به شما عزیزان تبریک گوید وآرزوی سالی بهتر-همراه با موفقیت های تازه را برای شما دارد.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

 




تاریخ: شنبه 21 اسفند 1389برچسب:سال نو مبارک,
ارسال توسط زهرا.ط

                                

در این بخش کتاب آموزش Microsoft Visual Basic.NET راکه صورت pdf ودر سطح مبتدی آماده کرده ایم.

امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

برای دانلود کتاب ادامه مطلب را دنبال کنید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

                                   

دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد 89 را برای شما دوستان آماده کرده ایم.این دفترچه بصورت pdf تهیه شده است.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما میتوانید فایل دانلود را در ادامه مطلب دریافت کنید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

آشنایی با اجزاء و ساختار گزارش کارآموزی و دانستنی های مربوطه در مورد کارآموزی با ذکر مثال برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

کارآموز کسی است که به محیط کاری بیرون از محل تحصیل خود اعزام می شود تا کار بیاموزد، نه اینکه عهده دار انجام کاری بشود که قرار است در محیط کاری انجام پذیرد و اگر هم باید در انجام کاری مشارکت کند این مشارکت حتما به صورت هدایت شده و تحت نظر خواهد بود و کننده اصلی کار نیست.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

برای دیدن توضیحات کاملتر ادامه مطلب را دنبال کنید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

در این مقاله همه چیز را راجع به کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات (IT) گرفته از گرایش ها، ضرایب و دروس تا منابع مناسب برای مطالعه کنکور کارشناسی ارشد خواهید یافت.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                         

آموزش نرم افزار matlab را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.این کتاب به صورت فارسی می باشد.

با حجم   800kb  

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما میتوانید از ادامه مطلب برای دانلود استفاده کنید....          



ادامه مطلب...
ارسال توسط زینب

در بخش دانستنی ها مطلب اقدامات امنیتی به هنگام اتصال به شبکه های وایرلس را

برای شما دوستان گرامی انتخاب کردهایم.امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما میتوانید از ادامه مطلب را برای توضیحات بیشتر دنبال کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط زینب

                                   

 

در معرفی رشته های دانشگاهی www.mjdkh.loxblog.com تصمیم گرفته ایم از رشته

آی.سی.تی شروع کنیم.که به معرفی رشته وگرایش ها و... اشاره دارد.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما در ادامه مطلب میتوانید مطلب بیشتری را مطالعه فرمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:معرفی رشته ها,آی سی,تی,
ارسال توسط احسان رحمانی

کتاب آموزش تمام زبانهای برنامه نویسی را برای شما دانشجویان گرامی آماده کردهایم.امیدواریم این کتاب

مورد توجه واستفاده شما قرار بگیرد.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما می توانید از ادامه مطلب برای دانلود استفاده کنید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

درس مخابرات ديجيتال همنياز با درس تجزيه و تحليل سيستم ها مي باشد و در صورتيکه دانشجويي درس مخابرات ديجيتال را بدون اخذ تجزيه و تحليل سيستم ها بگذراند درس مخابرات ديجيتال حذف خواهد شد.




تاریخ: پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:اخبار,اخبار دانشگاه,قابل توجه دانشجويان,
ارسال توسط زهرا.ط

رعايت پيشنياز بودن کليه دروس جبراني به عهده دانشجو مي باشد.سيستم انتخاب واحد دانشگاه هيچ مسئوليتي را در قبال رعايت پيشنياز و همنياز بعهده نمي گيرد.عواقب عدم رعايت آن به عهده دانشجو مي باشد.




ارسال توسط زهرا.ط

به منظور تسهیل در برقراری ارتباط دانشجویان گروه کامپیوتر با مسئولین گروه و نیز رفع مشکلات دانشجویان، دانشجویان می توانند از طریق شماره تلفن های زیر با گروه و کارشناس گروه در ارتباط باشند:

آقای کوچک زاده کارشناس گروه: 09358750496

گروه کامپیوتر: شماره تماس موسسه"3345372 -4 و 3329608" داخلی 255




تاریخ: پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:اخبار,اخبار دانشگاه,شماره تماس,
ارسال توسط زهرا.ط

 

شما دانشجویان عزیز میتوانید با انتخاب هر یک از آدرس های زیر به وبلاگ موسسه آموزش عالی جهاد دانشکاهی اهواز وصل شوید.منتظر نظرات و دیدگاههای شما

درباره این وبلاگ می باشیم.

 

mjdkh.LoxBlog.Com

mjdkh.LoxBlog.iR

mjdkh.MahTarin.Com

mjdkh.GLXBlog.Com

mjdkh.LoxTarin.Com




ارسال توسط احسان رحمانی

دانشجویانی که دروس روانشناسی مشاوره و راهنمایی و روانشناسی بالینی کودک را  در موعد انتخاب واحد اخذ نمو ده اند می بایست مجدداً این دروس را در موعد حذف و اضافه انتخاب نمایند .مسئولیت عدم اخذ مجدد درس بر عهده دانشجو می باشد.

 

** موسسه آموزش علی جهاد دانشگاهی اهواز **** mjdkh.loxblog.com **




ارسال توسط احسان رحمانی

دانشجوياني که کارآموزي را در اين نيمسال ( نيمسال دوم 90-89 ) اخذ نموده اند مي رساند جلسه توجيهي کارآموزي در روز سه شنبه مورخ 1۷/12/89 از ساعت 1۶ الي 1۸ در سالن آمقي تئاتر برگزار مي گردد.

 

حضور کليه دانشجويان فوق الذکر در جلسه توجيهي الزامي مي باشد.

 

** موسسه آموزش علی جهاد دانشگاهی اهواز **** mjdkh.loxblog.com **




ارسال توسط احسان رحمانی

                                        

نمونه سئوالات مخابرات موسسه جهاد دانشگاهی اهواز.سری سوم وچهارم را برای شما عزیزان قرار

 داده ایم.

در روزهای آینده منتظر خبرهای خوشی از طرف ما باشید.

** موسسه آموزش علی جهاد دانشگاهی اهواز **** mjdkh.loxblog.com **

 

شما میتوانید از ادامه مطلب برای دانلود استفاده کنید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 253
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 37396
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

javahermarket