دانلود کتاب جزوه و اخبار دانشگاه
دانلود کتاب جزوه و اخبار دانشگاه
موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز

رئیس مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شرایط شرکت در آزمون اعزام به خارج گروه های پزشکی را اعلا‌م کرد .

حسین شمسیانی با بیان اینکه از متولدین اول فروردین 1350 به بعد می توانند در این آزمون شرکت کنند گفت:داوطلبانی که سابقه جبهه‌, یا اسارت دارند یا عضو هیئت علمی و یا در استخدام وزارت بهداشت , دانشگاه ها و سازمان های تابعه هستند به ازای هرسال خدمت , یک سال تا سقف 40 سال اضافه می شود.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید دارای مدرک فوق لیسانس گروه های پزشکی یا دکترای حرفه ای رشته های دندانپزشکی , پزشکی و علوم آزمایشگاهی باشند افزود: داوطلبان باید کارت پایان خدمت , معافیت پزشکی یا دائم داشته باشند و یا اینکه خدمت سربازی آنان تا پایان اسفند 86 به پایان برسد.

رئیس مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت همچنین گفت:شاغلا‌ن به تحصیل یعنی‌دانشجویان دوره دکترا , phd تخصصی و بالینی به شرط اینکه تا پایان شهریور سال 86 درس خود را به پایان برسانند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی با بیان اینکه آزمون اعزام به خارج گروه های پزشکی در 34 رشته و 24 دانشگاه برگزار می شود گفت: داوطلبان می توانند در این آزمون یک رشته را در سه دانشگاه انتخاب کنند.

شمسیانی زمان برگزاری آزمون را 19 بهمن اعلا‌م کرد و افزود:پس از اعلا‌م سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان و گذراندن مراحل مصاحبه و گزینش در دانشگاههای محل تعهد , اسامی یک برابر ظرفیت مورد نیاز دانشگاه محل تعهد اعلا‌م می شود.

وی گفت:مدت اعزام به خارج دست کم دو سال پس از قبولی و دریافت حکم است و پذیرفته شدگان موظفند دو برابر مدت تحصیلی خود خدمت کنند.

رئیس مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی ظرفیت پذیرش دانشجو برای اعزام به خارج را صد نفر اعلا‌م کرد و گفت: پذیرفته شدگان می توانند در هر دانشگاهی که مورد اعتمادوزارت بهداشت باشد, تحصیل کنند .




ارسال توسط زهرا.ط
 

دكتر معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینكه آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور در سه مقطع كاردانی، كارشناسی و كارشناسی ارشد آخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، اظهاركرد: پذیرفته شدگان این آزمون مهر ماه سال 90 پذیرش می‌شوند. همچنین دانشگاه پیام نور قصد دارد كه به سازمان سنجش پیشنهاد كند تا مهرماه سال آینده نیز آزمون فراگیر برگزار و برای نیمسال دوم سال 90 دانشجو پذیرش كند.

معتمدی افزود: اگر با برگزاری دو آزمون فراگیر در سال 90 موافقت شود و در واقع دانشگاه بتواند علاوه بر مهر ماه، در بهمن نیز پذیرش دانشجوی فراگیر داشته باشد دانشگاه پیام نور در سال 91 پذیرش دانشجوی فراگیر نخواهد داشت.

وی خاطرنشان كرد: پیشنهاد این است كه اگر پذیرش دانشجو فراگیر در بهمن ماه 90 (ترم دوم تحصیلی) انجام گیرد، آزمون فراگیر این دوره پس از اعلام نتایج كنكور سراسری برگزار ‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در خاتمه اضافه كرد: برای آزمون دوم احتمالا ثبت‌نام نیز در تابستان انجام می‌شود.

منبع : ایسنا




ارسال توسط زهرا.ط

 

دكتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مهلت مجدد ثبت‌نام جاماندگان از آزمون كارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشكی، گفت: این دسته از داوطلبان می‌توانند از 21 تا 23 فروردین ماه سال آینده با مراجعه به سایت مركز سنجش آموزش پزشكی به نشانی www.sanjeshp.ir ثبت‌نام كنند.

وی با بیان اینكه بسیاری از داوطلبان نتوانسته بودند در مهلت تعیین شده قبلی نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند، تصریح كرد: این مهلت برای این دسته از داوطلبان در نظر گرفته شده است و البته باید توجه داشت كه این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

سراجی در خصوص زمان ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان، گفت: داوطلبانی كه در این آزمون ثبت‌نام كرده‌اند، می‌توانند جهت اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود از 21 تا 23 فروردین ماه به سایت مركز سنجش آموزش پزشكی مراجعه كنند.

منبع : ایسنا




ارسال توسط زهرا.ط

مالی: چهارچوب نظری-ترازنامه-سود وزیان و سود وزیان جامع

صنعتی: مفاهیم نظری -برخورد با سربار کارخانه-تسهیم هزینه های دوایر خدماتی

حسابرسی:فصول 1 و2 نشریهء 87 سازمان حسابرسی

مالی: صورت گردش وجوه نقد-وجوه نقد و مطالبات

صنعتی: هزینه یابی سفارشات -هزینه یابی مرحله ای

حسابرسی: فصول 3 و4و5 نشریهء 87 سازمان حسابرسی

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:کنکور,سرفصل های مهم تخصصی ازمون ارشد حسابدری,
ارسال توسط احسان رحمانی
  • زبان تخصصی
  • ریاضیات
  • مقاومت مصالح
  • تحلیل سازه ها
  • مکانیک خاک
  • مکانیک سیالات
  • مکانیک خاک :
    • طبیعت خاکها و کانی های رسی
    • حدود اتربرگ و دانه بندی
    • طبقه بندی خاکها
    • روابط وزنی حجمی
    • تراکم در خاک
    • تنش در خاک
    • آب در خاک ( یک بعدی و چند بعدی )
    • تحکیم
    • مقاومت برشی
    • پایداری شیروانی
    • رانش در خاک

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:کنکور,سرفصل های کنکور کارشناسی ارشد عمران ,
ارسال توسط احسان رحمانی

1. كدام حقوقدان بین‌المللی در تعریف حقوق بین‌الملل خصوصی، معتقد است كه «حقوق بین‌الملل خصوصی شعبه‌ای است از حقوق موضوعه كه روابط افراد را در زندگی خصوصی به موجب پدیده‌ی مرز تنظیم می‌نماید؟
الف: نی‌بوایه ب: پیرمایر ج: بارتن د: منچینی
2. ... عبارتست از «یك عادت متداول بین مردم، كه در نتیجه‌ی استمرار الزامی شده است».
الف: رویه‌ی قضایی ب: دكترین ج: عرف د: قانون
3. براساس ماده‌ی 9 قانون مدنی، مقررات عهودی كه برطبق قانون اساسی بین دولت ایران و سایر دول منعقد شده باشد» چه وضعیتی دارد؟

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

برای دیدن ادامه سئوالات ادامه مطلب را دنبال کنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

دكتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مورد ارایه تخلف یا تقلب در آزمون كارشناسی ارشد، بیان كرد: گزارشهایی مبنی بر تخلف و تقلب‌ عنوان شده است، اما باید این گزارشات صورت جلسه و رسیدگی شود.

وی با بیان اینكه ظرفیت آزمون كارشناسی ارشد هنوز مشخص و نهایی نیست، افزود: سال گذشته تعداد پذیرش دانشجویان كارشناسی ارشد به اضافه استعداد درخشان 55 هزار نفر بوده است كه با توجه به سیاست وزارت علوم در افزایش پذیرش داوطلبان دوره كارشناسی ارشد، امسال نیز نسبت به سال گذشته این روند افزایشی ادامه دارد.

معاون سازمان سنجش با اشاره به افزایش 20 درصدی ظرفیت در سال گذشته، اظهاركرد: پیش‌بینی می‌شود كه امسال بالغ بر 65 هزار نفر در مقطع كارشناسی ارشد پذیرش شوند.

براساس این گزارش، آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور 951 هزار و 813 داوطلب در سراسر كشور برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون در اواخر اردیبهشت ماه اعلام و انتخاب رشته مجازین در آزمون اوایل خرداد ماه آغاز می‌شود و نتایج نهایی نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

منبع : ایسنا




تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:اخبار,اخبار دانشگاه,,
ارسال توسط احسان رحمانی

دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد از میان فارغ التحصیلان نخبه تعدادی را از طریق امریه سربازی پس از طی دوره آموزشی در آزمایشگاهها،کارگاهها و سایت های کامپیوتری جذب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه تخصیص سهمیه امریه نوبت اول سال 90 در نظر دارد به منظور رفع نیازهای تخصصی خود در آزمایشگاهها، کارگاهها و سایت های کامپیوتری، 16 نفر از فارغ التحصیلان نخبه را پس از طی دوره های آموزشی در 2 اردیبهشت ماه، 2 تیرماه و 2 شهریورماه 90 جذب کند.

دانشگاه شریف در معاونت دانشجویی و فرهنگی 1 نفر، دانشکده مهندسی شیمی و نفت 1 نفر، دانشکده مهندسی عمران 1 نفر، دانشکده مدیریت و اقتصاد 1 نفر، دانشکده مهندسی کامپیوتر 1 نفر، دانشکده مهندسی علم مواد 1 نفر، دانشکده مهندسی برق 1 نفر، دانشکده مهندسی مکانیک 1 نفر، دانشکده شیمی 1 نفر، دانشکده فیزیک 1 نفر، دانشکده مهندسی صنایع 1 نفر، دانشکده مهندسی هوا فضا 1 نفر، ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر 2 نفر، پردیس بین المللی دانشگاه (جزیره کیش) 1 نفر و مدیریت ساختمان و تاسیسات 1 نفر را برای جذب به عنوان امریه در نظر دارد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به واحدهای مذکور نسبت به تکمیل فرم درخواست استفاده از سهمیه اقدام کنند.

گزینش افراد برمبنای وضعیت تحصیلی و تأهل داوطلبان صورت خواهد گرفت و متقاضیان می بایست دارای برگ اعزام (بدون غیبت) بوده و آمادگی اعزام در تاریخهای فوق را دارا باشند.




ارسال توسط احسان رحمانی

به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا - منطقه قم، «محمد نصیری» امروز یكشنبه در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب افزود: دانشگاه ادیان و مذاهب از میان طلاب واجد شرایط برای شركت در آزمون كارشناسی ارشد سال تحصیلی 91-90 از تاریخ پنجم لغایت20 اسفند ماه سال ‌جاری ثبت‌نام می‌كند.

مسئول تحصیلات تكمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: این پذیرش در 10 رشته ادیان ابراهیمی، ادیان غیرابراهیمی، دین شناسی، فلسفه هنر، شیعه شناسی، مطالعات تاریخ تشیع، فرق تشیع، مذاهب كلامی، مذاهب فقهی و تصوف و عرفان اسلامی صورت می‌گیرد.

نصیری تصریح كرد: آزمون كارشناسی ارشد سال تحصیلی 91-90 كه ویژه طلاب حوزه‌های علمیه است، پنجشنبه مصادف با 22 اردیبهشت‌ ماه سال 1390 برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه ادیان ومذاهب تأكید كرد: علاقه‌مندان می‌توانند از پنجم تا بیستم اسفندماه 89، برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی دانشگاه ادیان و مذاهب به‌ عنوان تنها محل ثبت‌نام این آزمون به نشانی www.urd.ac.ir مراجعه كنند.

وی افزود: كارت شركت در آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب براساس برنامه‌ریزی انجام شده، 20 و21 اردیبهشت‌ماه 90 توزیع خواهد شد.

نصیری در ادامه به شرایط ثبت‌نام داوطلبان اشاره كرد و گفت: اتمام سطح دو حوزه علمیه، شرط ضروری شركت در این آزمون برای طلاب است و داوطلبان تا پیش از مهر ماه سال 90 نباید منعی در صدور مدرك سطح دو خود داشته باشند.

وی ادامه داد: آن دسته از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی كه دارای مدرك كارشناسی معتبر بوده و مایل به شركت در این آزمون هستند در صورتی كه در حال حاضر طلبه باشند و لمعتین را تمام كرده‌اند، می‌توانند در این آزمون شركت كنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب یادآور شد: طلاب خارجی كه بنابر ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعی در پذیرش آنان نباشد می‌توانند در این آزمون شركت كنند.

نصیری با بیان اینكه این آزمون در دو مرحله كتبی و مصاحبه برگزار می‌شود، اظهاركرد: پس از اعلام نتایج آزمون كتبی در مرداد ماه سال 90، معادل سه برابر ظرفیت پذیرش این دانشگاه، از قبول شدگان برای انجام مصاحبه دعوت به‌عمل می‌آید و پذیرفته شدگان در هر دو مرحله آزمون و مصاحبه، از اول مهرماه سال آینده در این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

منبع : ایسنا




ارسال توسط احسان رحمانی

دكتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینكه محاسبه و تعیین هزینه ثبت‌نام برای آزمون‌ها توسط مراجع قانونی مورد تصویب قرار می‌گیرد، اظهاركرد: با توجه به اینكه در سال جاری هزینه ثبت‌نام برای آزمون كارشناسی ارشد سال 1390 مبلغ 13هزار و 800 تومان برای یك رشته امتحانی و 17هزار و100 تومان برای دو رشته امتحانی تعیین و پس از اتمام مراحل ثبت‌نام به سازمان سنجش ابلاغ شده است، مابه التفاوت این هزینه از داوطلبان دریافت می‌شود.

وی افزود: داوطلبان در زمان ثبت‌نام مبلغ 10 هزار و 500 تومان پرداخت كرده‌اند، بنابراین باید ما به التفاوت هزینه 3 هزار و 300 تومان را برای یك رشته امتحانی و 6 هزار و 600 تومان برای دو رشته امتحانی، به حساب 748 خزانه نزد بانك ملی ایران پرداخت كنند.

خدایی با تاكید بر اینكه داوطلبانی كه تا كنون نسبت به پرداخت اقدام نكرده‌اند باید ما به التفاوت را تا پایان اسفند ماه پرداخت و به سازمان سنجش به همراه شماره پرونده ارسال كنند، خاطرنشان كرد: این دسته از داوطلبان باید فیش مربوطه را به نشانی تهران صندوق پستی 4378-15875 واحد ثبت‌نام آزمون تحصیلات تكمیلی سازمان سنجش آموزش كشور با درج شماره پرونده و نام و نام خانوادگی خود ارسال كنند.

معاون سازمان سنجش در خاتمه، گفت: سایر افرادی كه قبلا از روش‌های دیگر معرفی شده در اطلاعیه مربوطه نسبت به خرید اقدام كرده‌اند یا مایل هستند از این روش‌ها اقدام كنند، باید اطلاعات دریافت شده از طریق روش‌های اشاره شده را به همراه شماره پرونده و نام و نام خانوادگی حداكثر تا پایان اسفند ماه به صندوق پستی فوق ارسال كنند.

منبع : ایسنا




ارسال توسط احسان رحمانی

دکتر حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص برگزاری آزمون مجازی توسط برخی از دانشگاه‌ها پس از برگزاری کنکور ارشد90 اظهار کرد: اگر دانشگاهی قبل از آزمون ارشد ثبت نام را انجام داده است، اشکالی ندارد که آزمون برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع دانشگاه‌هایی که درخواست کننده برگزاری آزمون اختصاصی مجازی زیر نظر سازمان سنجش بودند تنها تا قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد می‌توانستند آزمون برگزار کنند.




ارسال توسط احسان رحمانی

 

دكتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون فلوشیپ در 29 اردیبهشت ماه، گفت: آزمون دكترای تخصصی داروسازی 19 خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری آزمون كارشناسی ارشد علوم پزشكی در دوم تیر ماه سال90 خبر داد و افزود: آزمون بهداشتكاران دهان و دندان هشتم تیر ماه، آزمون ارتقای دستیار تخصصی پزشكی و آزمون گواهینامه تخصصی پزشكی و آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشكی خارج از كشور 6 مرداد ماه برگزار می‌شود.

سراجی با اشاره به برگزاری آزمون پیش كارورزی و علوم پایه پزشكی، دندانپزشكی و داروسازی در 17 شهریور ماه، گفت: آزمون كتبی دانشنامه فوق تخصصی بالینی پزشكی و آزمون كتبی دانشنامه تخصصی بالینی پزشكی 24 شهریور ماه برگزار می‌شود.

رییس مركز سنجش آموزش پزشكی با بیان اینكه آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشكی خارج از كشور دو بار در سال برگزار می‌شود، اظهاركرد: آزمون دوم جایابی دانش آموختگان دندانپزشكی نیز10 آذر ماه برگزار می‌شود.

سراجی با اشاره به تغییر برگزاری آزمون دستیاری تخصصی از اسفند ماه به فروردین 91، گفت: آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشكی 31 فروردین 91 برگزار می‌شود.

منبع : ایسنا




ارسال توسط احسان رحمانی

 

آیا تا به حال با کسی برخورد داشته اید که احساس می کند همه چیز را می داند و هرچیزی که می گوید درست است؟ مطمئنم که یکجا در زندگیمان همه ما با چنین کسی برخورد کرده ایم

سوال این است که وقتی با چنین شخصی مواجه شدید چه می کنید؟ در اکثر موارد، احتمالاً سعی می کنید که از آنها اجتناب کنید و تا حد ممکن از او دور شوید. اما کارهای مختلفی برای فهماندن نظرتان به این افراد می توانید انجام دهید، البته بدون اینکه با او وارد یک رقابت دردسرساز شوید

 

برای توضیحات بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

 کتابی که آماده شده کتابی حجیم و جامع می باشد و از ابتدا تا انتهای شبکه های کامپیوتری را از همه لحاظ مورد بررسی و تعریف قرار می دهد. این کتاب بعنوان منبع درسی در دانشگاه پیام نور اعلام شده و در تهیه این کتاب سعی بر آن شده است تا همه مباحثی که برای تدریس درس شبکه های کامپیوتری لازم به تدریس است، مطرح گردند. این کتاب شامل قسمت معادل کلمات انگلیسی تخصصی در زمینه شبکه است که باعث شده هیچگونه کم و کاستی و کمبودی نداشته باشد.ضمن اینکه طبق نظر فراوان کارشناسان مدیریت و تولید مواد و تجهیزات آموزشی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

عنوان کتاب: دانلود کتاب نسخه الکترونیکی شبکه های کامپیوتری به زبان فارسی

نویسنده: داود کریم زادگان مقدم

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 310

حجم فایل: 2.2 مگابایت

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما می توانید برای دانلود ادامه مطلب را دنبال کنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی

                                

تجارت الکترونیکی را میتوان انجام هرگونه امور تجاری بصورت انلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش بینی میشود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله ای گفته میشود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی میشود. تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه های فعالیت تجاری مانند صورت برداری از کالاها، خدمات پس از فروش و ... را نیز شامل میشود.

عنوان کتاب: کتاب تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها به زبان فارسی

نویسنده: نوید زراعتی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 119

حجم فایل: 1.2 مگابایت

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما می توانید برای دانلود ادامه مطلب را دنبال کنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان رحمانی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 37016
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

javahermarket